ייצוג בבית משפט
post image

ככל ואדם נדרש בסופו של יום לפנות אל בית המשפט, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין העוסק בתחום הליטיגציה (מהמילה האנגלית Litigation שפירושה "התדיינות").

עורך דין ליטיגציה מופיע מטעמכם בבית המשפט ונותן ייצוג משפטי מקיף וכולל, החל מבחינת הטענות בשלב המקדמי, גיבוש אסטרטגיה, העלאת הטענות על הכתב והשמעתן על-פה, ניהול ההליך המשפטי, הצגת ראיות, זימון עדים, חקירת עדים והעלאת כלל הטענות התומכות בעניינכם בפני בית המשפט.

מלאכת הליטיגציה הינה מלאכה מורכבת, ורצוי להתחיל את התהליך עם עורך דין כבר בתחילת הדרך, בטרם פניה מטעמכם אל בית המשפט או אל הצד שכנגד. עורך דין העוסק בתחום הליטיגציה יבחן את העובדות והמסמכים, ויציג ללקוח את הדרך הנכונה לפעולה. לעיתים, קיימות מספר דרכים לפתרון, ועל עורך הדין למצוא עבור הלקוח את הדרך המיטבית עבורו.

עורך הדין יטען במסגרת כתבי הטענות את כלל הטענות הרלוונטיות. ככלל, טענה שלא עלתה בזמן אמת ובתחילת הדרך, לא תישמע ולא תדון לפני בית המשפט. על כן, קיימת חשיבות להיעזרות באיש מקצוע, עורך דין, אשר יוודא כי טענות הלקוח משתקפות היטב במסגרת כתבי הטענות.

בהמשך, ככל וישנו צורך בגילוי מסמכים הנמצאים בידי הצד השני, אשר יש בהם כדי לחזק את טענות הלקוח (או כדי להפריך את טענות הצד שכנגד), על עורך הדין להיות ערוך להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט, על מנת להשיג את המסמכים כבר בשלב המקדמי של ההליך.

מעבר לכך, ככל וקיימים עדים אשר לדעת עורך הדין יש בהם כדי לסייע בהוכחת טענות הלקוח, יש לשקול זימונים למתן עדות וחקירתם בבית המשפט.


עורך דין ייצוג בבית משפט

המציאות מלמדת כי לעיתים הסכסוך בין צדדים הוא בלתי נמנע וכי מחלוקות רבות מגיעות לפתחם של בתי המשפט השונים. לכן, מומלץ לקבל ייצוג משפטי על מנת לנהל את התיק המשפטי בצורה הטובה ביותר ולהשיג את התוצאה אותה מבקשים.

עו"ד יוסף בן-דוד עבד בעברו בפרקליטות האזרחית בתל-אביב (2015-2014) ובמשרד זאב שרף ושות' (2018-2016), וצבר ניסיון רב בייצוג בבתי משפט, בהליכי בוררות וגישור, ובפני טריבונלים מעין שיפוטיים.

המשרד מעלה על נס את טובת הלקוח, תוך מתן שירות משפטי מקיף וליווי אישי לאורך ההליך המשפטי. למשרד ניסיון רב בייצוג בבתי המשפט השונים, תוך הבנה כי ייצוג משפטי טוב אינו מושתת רק על מומחיות משפטית אלא גם על יצירתיות בתכנון ניהול התיק, ניהול משא ומתן והצגת התיק בפני הגופים הרלוונטיים.

המשרד מתמחה בייצוג בבתי משפט במגוון רחב של סכסוכים בתחומי המשפט האזרחי, המסחרי והמינהלי, וכן בהליכי בוררות וגישור. לזכות עו"ד יוסף בן-דוד נרשמו הופעות רבות בבתי המשפט החל משנת 2014.

בנוסף, המשרד מייצג את לקוחותיו גם בהליכי משא ומתן והסכמים מחוץ לכותלי בית המשפט, בסכסוכי שותפים, עסקאות מקרקעין ועזבונות.